Napisy, dzwięk oryginalny, nc+, Solo 4k, vti 11.0.*

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Napisy, dzwięk oryginalny, nc+, Solo 4k, vti 11.0.*

      DZień dobry,

      Mam solo 4k, image VTI 11.0.* i moduł cam z kartą nc+. Nienawidzę lektorów i chcę słuchać ścieżkę dzwiękową oryginalną + ewt. napisy. Najbardziej zależy mi na BBC HD i alekino+ HD. Jakie są możliwości? Różne rzeczy już próbowałam ale ni udało się...

      Z góry dziękuję,

      Alma
    • Witam

      zakupilem ultimo 4k i posiadam modol zparowany z nc+...po wgraniu vti 11.0.2 dziala kilkanascie sekund i sie zacina....tak jak by restartowal kilka razy pod rzad.
      jestem nowicjuszem i prosze podac dokladnie co trzeba sciagnac do vti zeby to chodzilo...zeby mozna bylo wielostrumieniowo nagrywac .
      jakie dodatki musze sciagnac i jak ico gdzie ustawic zeby modol z karta nc+ chodzil bezproblemowo...dziekuje za pomoc
    • Spróbuj zainicjować moduł jeszcze raz oraz zaznach obsługę
      Menu - Ustawienia - Common-Interface - Obsługa wysokiej predkosci transmisji bitów (dt. hohe Datenraten verarbeiten)

      Niestety ograniczenie do jednego strumienia leży po stronie samego modułu... Tutaj nie da się nic zrobić,

      Wyłącz również FCC (Fast Channel Change) .

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von widex ()

    • Witam.