VU+ Ultimo 4K met VTI 11.1

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • VU+ Ultimo 4K met VTI 11.1

      Hallo,

      Ik ben nieuw hier en mijn Duits is niet zo best helaas.

      In de Dutch corner vind ik niet zo snel een case over de Ultimo 4K, dus vandaar dat ik een nieuwe opstart.

      Ik kom van Openpli en draai nu voor het eerst op VTI.

      VTi draait prima, alles werkt, maar ik loop tegen 1 issue aan.

      Als de box aan het opnemen is (gewoon op 1 andere transponder), dan heb ik telkens te maken met een Freeze.

      Als ik van kanaal heen en weer zap, dan doet hij het weer normaal.

      Iemand enig idee, wat dit zou kunnen zijn?
      De box lijkt me kwa specs snel genoeg om niet dit probleem te veroorzaken.

      Vu+ Ultimo 4K
      Dual DVB-S FBC tuner, LNB A op Astra 23,5 en LNB B via Disecq op een Visiosat Big Bisat op 8 sat. posities.
      Harddisk: Kingston SSD van 500 GB.
      Nieuwste VTI Image.
    • Hallo,
      ik heb ook een Ultimo 4K , met VTI 11.1, met twee DVB-C FBC tuners en een dubbele sat FBC tuner (Sat op 19.2, DVB-C voor Ziggo, twee kaarten in interne slots , gedecodeert met OSCAM).
      ik heb geprobeert jou probleem te herhalen en verschillende combinaties met 1x weergave en 1x opnemen kanalen gecheckt, 2x Sat, 1x Sat 1x Cable, 2x cable. En dan tijdens opnemen een andere kanaal kijken. Jou probleem konde ik bij mij niet herhalen.
      Geen oplossing dus, maar tenminst een hint dat dit geen structureel probleem is, maar waarschijnlijk iets in jou config van tuners of setup.

      Kon jij dat al oplossen en als ja, hoe ?

      Groeten.