Ultimo VFD Picons 23,5

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Ultimo VFD Picons 23,5

      In mijn Ultimo heb ik zo goed als alle Picons gedownload om op het enorme grafische display het zenderlogo te kunnen krijgen.
      Van alle SD zenders van Canaal Digitaal en TV-Vlaanderen heb ik netjes het logo. Tenminste de zenders die op 19.2 zitten.

      De HD zenders van Canaal Digitaal en TV-Vlaanderen welke op 23.5 zitten geven simpelweg "VU+ Ultimo" in het display en geen zenderlogo.

      Hoewel ik van Zombie, dacht ik, alle pîcons tbv het display heb geïnstalleerd.

      Is er een mogelijkheid om die picons alsnog weer te geven op het display?

      (In de informatiebalk op de tv staan ook de HD zenders netjes zichtbaar met hun logo.

      tnx!
      Gert
    • RE: Ultimo VFD Picons 23,5

      welk skin gebruik je NU?
      bij VU+ Series HD kun je ook die display skin aanpassen
      hoofdmenu
      VTI
      VFD skin
      >> daar staan opties voor de vfd skin
      indien ook jou nu gebruikte skin er vermeld staat zou je de VFD picons moeten waarnemen in de display
      zo niet moet je een andere vfd skin kiezen in dat scherm
      staan er geen optionele vfd skins dan is die skin die je nu gebruikt ongeschikt voor weergave van de .lcd picons

      ciao
      :D keine kohle mehr :D
    • Ik gebruik de skin die jij zegt en inderdaad ik kan verschillende skins kiezen voor het VFD display.

      Als ik nu bvb VTM bekijk uit het TV-Vlaanderen pakket en die uitgezonden wordt op 19.2, dan heb ik het logo van VTM in m'n VFD display staan van de Ultimo.
      Enkel alle zenders (waaronder VTM HD) van 23.5 geven geen logo.

      Dus het zit eigenlijk niet in m'n skin, maar echt in de picons van 23.5...